کنات هاناس (Knut Haanaes ) پروفسور راهبردها ومدیریت بین المللی در مدرسه کسب وکار لوزان است. او در این سخنرانی ناتوانی شرکتها در برقرار تعادل بین دو عامل کاوش و سودآوری را علت بسیاری از شکستهای آنها معرفی میکند. شرکتهایی که بیش از اندازه بر نوآوری تاکید میکنند و هیچ وقت به درآمد موثری دست نمییابند دیر یا زود از دور رقابت خارج خواهند شد، و شرکتهایی که صرفا برای سودآوری فعالیتها گذشته را مداوم تکرار می کند در برابر تغییراتی که در آینده با آن مواجه میشوند آسیب پذیرند. در ادامه هاناس راه کارهای مثل نیفتادن در دام موفقیت، به چالش کشیدن قصدی خودی و…. را به عنوان راه کارهایی برای پیشگیری از شکست شرکتها مطرح میسازد.
برای مشاهده ویدیوهای بیشتر کلیک کنید